• 11 270 000 korun za tři týdny. Lidé na Hithitu přispívají na expedici Tatra kolem světa 2
  • 2Hlasujte o nejabsurdnější povinnost ukládanou zákonem!
  • 3Začíná růst dominanta Vysočan: první komerční budova v projektu AFI City
  • 4Přichází (opět) letní čas. Zabije více lidí než klíšťata, úspory žádné nepřináší
  • 5Britský ekonom Culey v Praze. Představí svou knihu a popíše vliv moderních technologií na dnešní společnost
  • 6Průměrný Čech za rok zkonzumuje 40 kg chleba. Trendy sice vyzdvihují nejrůznější speciály, pšeničná klasika však v domácnostech stále vítězí.
  • 7Bezpečnost olympioniků zajistí systém rozeznávání obličejů od Atosu. Do olympijské vesničky neproniknou neautorizované osoby, pohyb sportovců po areálu bude naopak snazší
  • 8Téměř polovina obcí nemá dostatečně kvalifikovaného GDPR pověřence. Každá desátá nemá žádného
  • 9V Česku studuje informatiku jen 15 % dívek. Nejvíce jich je v Řecku a Bulharsku, nejméně v Belgii
  • 10Nové byty jsou stále menší. Dá se v nich ještě pohodlně bydlet?
  • 11 270 000 korun za tři týdny. Lidé na Hithitu přispívají na expedici Tatra kolem světa 2
  • 2Hlasujte o nejabsurdnější povinnost ukládanou zákonem!
  • 3Začíná růst dominanta Vysočan: první komerční budova v projektu AFI City
  • 4Přichází (opět) letní čas. Zabije více lidí než klíšťata, úspory žádné nepřináší
  • 5Britský ekonom Culey v Praze. Představí svou knihu a popíše vliv moderních technologií na dnešní společnost
  • 6Průměrný Čech za rok zkonzumuje 40 kg chleba. Trendy sice vyzdvihují nejrůznější speciály, pšeničná klasika však v domácnostech stále vítězí.
  • 7Bezpečnost olympioniků zajistí systém rozeznávání obličejů od Atosu. Do olympijské vesničky neproniknou neautorizované osoby, pohyb sportovců po areálu bude naopak snazší
  • 8Téměř polovina obcí nemá dostatečně kvalifikovaného GDPR pověřence. Každá desátá nemá žádného
  • 9V Česku studuje informatiku jen 15 % dívek. Nejvíce jich je v Řecku a Bulharsku, nejméně v Belgii
  • 10Nové byty jsou stále menší. Dá se v nich ještě pohodlně bydlet?
  • VIDEO

VAŠE NÁMĚTY

Vaše náměty a tipy na reportáže zasílejte na

zpravy@prazskezpravy.cz

+420 777 777 078

REKLAMA
  • Všechny články
  • Národní Muzeum
Další články Všechny články
  • Všechny články
  • Chuchelský Háj
  • Les
  • Národní Muzeum
  • Praha
  • Přírodní Rezervace
  • Zoo
Další články Všechny články
Další články Všechny články
Další články Všechny články
  • Všechny články
  • Iuhli
Další články Všechny články
  • Všechny články
  • Iuhli
Další články Všechny články
Další články Všechny články
Další články Všechny články

tlacitko_sipka ÚČINNÁ INZERCE PRO ZAJÍMAVÉ CÍLOVÉ SKUPINY
 
 
Zpravodajský portál královehradecké.cz nabízí inzerentům atraktivní cílovou skupinu návštěvníků. Stránky portálu každý den čtou lidé s vysokou kupní silou a aktivním způsobem života. Mezi návštěvníky patří nejen obyvatelé Vysočiny, ale také její návštěvníci a to nejen z ČR, ale i z řady ostatních zemí – viz. mapa návštěvnosti dle regionů (zdrojgoogle-analytics-logo_Custom).
mapa_zeme
 
tlacitko_sipkaCílovou skupinou portálu jsou lidé výdělečně činní ve věkové skupině 20-49 let s vyšším vzděláním a vyššími příjmy. 85% návštěvníků serveru jsou lidé, kteří běžně používají internet a čerpají na něm informace k svému rozhodování. 75% návštěvníků serveru se pravidelně vrací na stránky regionálního zpravodajství.
 
 
 

 

 

REKLAMA

tlacitko_sipka

VYSOKÁ NÁVŠTĚVNOST
vysoka_navstevnost
 
jihočeskézprávy.cz dlouhodobě patří mezi první dvacítku nejnavštěvovanějších stránek s tématikou regionálního zpravodajství a informací! Server využívá detailní měření statistiky návštěvnosti Google Analytics.
 
tlacitko_oranzova_001 analytics1 tlacitko_oranzova_002

 

 
 
 
 

tlacitko_sipka

10 DŮVODŮ, PROČ INZEROVAT NA královehradecké.CZ
 
  • moderní médium s vysokou návštěvností
  • atraktivní cílová skupina
  • neustále vzrůstající návštěvnost a počet registovaných odběratelů
  • moderní nástroj pro komunikaci firmy s aktivní skupinou zákazníků
  • účinnost prezentace na zpravodajském serveru
  • možnost prezentace PR a multimédií
  • video – nejžádanější forma prezentace
  • ideální médium pro oslovení aktivní a bonitní klientely
  • zajímavé vlivové médium v regionu
  • velmi příznivé ceny reklamy v porovnání s ostatními médii
 
 
ATRAKTIVNÍ VÝHODOU JE PROVÁZÁNÍ REKLAMNÍCH KAMPANÍ A PREZENTACE OBSAHU NA DALŠÍCH ZPRAVODAJSKÝCH A TÉMATICKÝCH PORTÁLECH:

energy.tv_DOKUMENTY prazskezpravy ivysocinajihoceskezpravy

 

KONTAKTUJTE NÁS PRO INZERCI:

phmedia_jpeg

pHmedia Czech Republic s.r.o. | Chudenická 1059/30 |Hostivař, 102 00 Praha 10|
kancelář Vysočina | Svatovítské náměstí 159 | 393 01 Pelhřimov |
tel.: +420 222 553 078 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | http://www.phmedia.cz/ |

REKLAMA

pražskézprávy.cz na facebooku

REKLAMA

Přehled zpravodajství na email

Chcete vědět, co se právě děje v Praze? Objednejte si kompletní přehled zpravodajství z vašeho kraje v denním souhrnu do svého mailu:

Váš e-mail